bio - The Hangover

har som vanligt jobbat idag men i morrn är min sista dag sen blir det ledighet!! Underbart! Sen så bestämde jag och christoffer på jobbet att vi skulle dra och se the hangover på bio, så vi åkte in till stan efter jobbet och åt middag på donken och kolla bio, och det bästa var ju att jag blev bjuden på bion för han hade biockeckar och sen bjöd christoffer mig på donken så det var jätte snällt :) och hade jätte kul också, filmen var riktigt bra och jag satt och skratta typ hela tiden, humor! Ni måste se den filmen om ni inte gjort det :P
 



Är jätte trött även idag så ska nu göra mackor med oboy sen blir det gossip girl för kollade aldrig på det igår :P God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0