bio och stan med Moa, långt inlägg

har legat och slappat i sängen hela dagen fram till nu och bara kollat på film och tagit det lugnt, väldigt skönt men nu är jag ganska stressad. Min buss går om ca 1½ timme och jag måste hinna duscha, äta, fixa mig och välja kläder! Men blir alltid stressad i förväg och sen slutar det ändå med att jag är klar 30min innan bussen går och då har jag inget att göra.. :P Men så kan det gå.

Ikväll så ska jag och Moa åka in till stan och kolla på bio, vi har inte riktigt bestämt vilken film vi ska se men vi bestämmer det där. Om vi inte hittar någon rolig film så kanske vi stannar i stan en stund och sen drar vidare på anågot annat roligt som världen har att erbjuda :) Är jätte sugen på att gå på en riktig fest! Det var så länge sen, vill träffa nya människor, dansa till skön musik och har en sjukt rolig kväll! Då hoppas att vi hittar något kul :) 

Det har nu gått 3dagar sedan C ringde och jag vet fortfarande inte vad som händer, han har inte hört ev sig eller någonting... och jag blir bara sur, irriterad och lite ledsen faktiskt över att han inte säger någonting så jag vet ju inte vad han vill och nu vet jag inte heller längre vad jag vill fören vi pratat. Men fuck it! Nu är det upp till dej, annars så får du ha det så kul i Australien... 

Men mamma ska låna min data ikväll så hon kan sysselsätta sig med något ikväll medans syrran har myskväll med några kompisar för hon fyller år snart(på måndag). Min lilla fjortis blir en 15årig fjortis! haha 
Men nu ska jag duscha, puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0