bedtime

har precis ätit varma mackor med oboy och kollat på landet för länge sedan :D haha, gud vad länge sen det var, men kom ihåg att jag älskade det som liten så var bara tvungen att kolla på det och jag är fortfarande lika barnslig som faktiskt tycker det är bra :D haha!

Så himla gott!


Måste snart lägga mig och sova eftersom ska upp halv 7 i morrn för ska till jobbet...föhoppningsvis så är det sista veckan nu och sen äntligen börjar sommarlovet på riktigt för mig! Wohoo! Har börjat få mer planerat inför sommaren nu, men inga datum är helt planerade en, men det här är ett hum om vad som händer iaf :)

* Tältning med tjejerna!
* festa, festa, festa!
* Gotland/Göteborg med Moa
* Hälsingland med familjen
* Skarasommarland
* Kanske gotland med Mamma och syrran
* nyköping med familjen
* kryssning

Tycker detta låter ganska bra faktiskt :D sen, om jag inte har helt fel, så lär det ju bli så att man kommer på saker i sista hand som man kanske åker iväg på, men vi får helt enkelt se vad sommaren har att erbjuda :D !

Good night people! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0