trevlig kväll med mat och film

kom för ungefär 2timmar hem från Viksjö efter en trevlig kväll :) Först så blev det Kinarestaurang med Nastasia, Agnes och Yassen! Riktigt god mat men herregud vad mätt jag blev! Sen drog vi vidare hem till Anges där vi tittade på the hangover, fortfarande lika rolig som när jag såg den på bio :D Kom även på sen att vi inte hade cissis flaska från igår så då gick vi dit och som tur var låg den kvar! phuu!
Blev även skit orolig när Moa först messar mig och säger att hon åker bil med någon galning och så svarar hon inte på mess eller när jag ringer. Fy på dej Moa! Men nu precis messade hon :)
Mamma har under kvällen gjort blåbärspaj så funderar på om jag verkligen orkar äta, hehe. Funderar även på vilken film det ska bli ikväll att somna till, svårt beslut!
Pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0