torsdag

första dagen på 2 veckor jag inte behövt gå upp halv 7, detta kändes riktigt underbart! Fast var ändå tvungen att gå till läkaren för skulle kolla ett födelsemärke som jag har på min arm, men det var ingenting, det var något som han sa godartad. Så nu är jag lugn, var jätte nervös tidigare att det kanske skulle vara något allvarligt men nope! :D
Efter läkaren åkte jag, mamma och syrran in till stan och shoppade lite inför gotland och så. Jag köpte en ny bikini också, jag älskar den!



Jag skulle ha dragit hem till Moa idag men blev inte så för allt blev så sent, visste inte om att vi skulle till stan osv.. Men men vi kommer ses iaf när jag kommer hem nösta lördag :D!
Ikväll så har jag varit med Emelie och vi har åkt runt lite med Markus och hans kompisar, först var vi vid görväln och badade, riktigt sköööönt i vattnet! Sen blev det lite rolig körning och musik! Hahah Markus kompis är skönaste, moonade! Har inte skrattat så mycket på länge :P
Idag är aven våran lilla pool klar också, den är inte lika djup som jag hade hoppats men det funkar iaf :D!




Underbart skönt, fick en fin bränna idag. Kanske för att jag somnade :P ?


Men nu blir det gossip girl tittande, mackor med oboy och en godnatt cigg :) Så puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0