sol och bad

regn, oska och blixtar är det på morgonen när mamma kommer in och väcker mig och ber mig dra ut alla kontakter och grejer, och sen kan jag självklart inte somna om. Men sen blev det mycket finare väder, solsken och riktigt varmt! När syrran väl vaknat så åkte vi iväg till outlet för skulle köpa foppatofflor och ett par skor till jossan, efter det blev det självklart donken :D Vi blev sen hämtade av Markus i barkarby så drog vi snabbt hem till mig och hämta badkläder och sen åkte vi vidare mot görväln. Riktigt härligt i vattnet nu, underbart!









I morrn så åker jag iväg till Gotland med mamma och syrran i 1 vecka, ska bli riktigt skönt att få komma bort ett tag :) Ska sola och bada varje dag så jag kommer ha finaste solbrännan när jag kommer hem :D haha, hoppas jag iaf ;D Men hoppas verkligen det blir kul där nere, vi ska ju vara på tofta, samma ställe där jag konfirmerade mig på. Fast ska bo en bra bit bort från där vi var men ändå :P
För att hinna med båten i morrn så blir det upp typ 4, halv 5 för vi ska åka klockan 6 härifrån, jippi.. :P
Ska hjälpa till med maten nu, det blir grillat! Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0