shoppingdag i stan!

jajamensan, en hel shoppingdag i stan idag med Moa! Härligt! Hittade en massa fina saker som behövs, det blev 2par jeans (vita och mörkblå), 2st underkläders set, ny bikiniöverdel, Britney Spears Midnight Fantasy parfym, solpuder och ögonskugga :D Det enda som jag behöver köpa nu är någon tröja :P Det blev även middag på kungshallen och det blev en skit god oxfile latino, mums! Sen blev det även bio med Moa och Sebbe, vi såg på BRUNO :D! Sjukt rolig film men lite knäpp också! Hahah omg! Den är värd att se faktiskt! Men nu ska jag kolla på transformers filmen som jag inte sett än, måste ju se den innan jag ser den nya transformers :P hehe!
Lägger in bilder i morrn på mina grejor jag köpte idag! Puss och god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0