rolig tisdag

idag har Moa sovit hos mig och hon har precis åkt hem, så sitter nu här och försöka packa som jag verkligen inte vill! För det är så här att i morrn åker vi till Östhammar och ska bo i en stuga på en campin tills på söndag, och det vill jag verkligen inte göra! Jag har blivit äldre och tycker inte det är kul att kanske bo på campingar med familjen längre. Okej, Gotland var riktigt kul men jag orkar inte bo på en camping igen. Men på måndag ska vi till en stuga vi hyrt precis vid vattnet och det är ju iaf kul. Så det jag vill är att få stanna hemma tills på måndag, då åker jag till stugan. Men får inte det och är så jävla pissoff just nu, har varit sur och grinig hela dagen! Liksom jag är ändå inte sugen på att ha en värsting fest, vill bara var ensamm hemma med några tjejkompisar och grilla, bada och hoppa studsmatta, men det förstår dom inte... whatever, jag kommer dö på campingen!

Men för att byta ämne nu då, igår så var jag som sagt med Cissi. Vi drog till bruket där vi träffade Nastasia, Johnny, Bella, Mogge å några andra människor. Vi satt där och grilla/kröka lite och lite senare mötte jag Moa som hade varit på Britney. Sen på kvällen drog vi hem till Nastasia och satt där och lyssna på musik och krökade lite! Där träffade vi även Natta och Jonas :) Riktigt trevligt, det blev sen att jag och Moa tog 3 bussen hem och åt mackor med Oboy :D !

Men ska fixa lite saker och så och snart kommer pappa och hämtar mig, så puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0