Grattis Isabelle!

Idag fyller lillasyster 2år! På morgonen blev det sång och paket, hehe men jag gick och lade mig i sängen och somna om efter det, för det är lite jobbigt att gå upp klockan 8 när man har ledigt, enligt mig :D Isabelle börjar bli en stor flicka nu, min lilla plutt :)! Gud vad tiden går fort, kändes som du föddes för någon månad sen, men du kommer ändå alltid vara min lilla bebis :D!


Grattis bebis :)


Som ni ser på bildern så är det typ streck, min kamera på mobilen har fått sprickor :S Och det beror definitivt inte på att jag har tappat den i golvet... hehe :P

Som det sur ut idag så är det just nu lite gäster här och vi ska fika och fira Isabelle! Mm vad gott med fika! Sen ikväll så ska jag träffa bästaste Moa, har saknat dej baby! Jag har två alternativ att göra ikväll med Moa, antingen grilla med Nastasia och en massa folk eller röka vattenpipa med markus och hans kompisar... heheh, så får se vad det blir!

Dags för fika! Se yaa soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0