Dröm killen

När jag var på gotland så läste jag i många tidningar om sommaflörtar och perfekta pojkvännen/flickvännen och då tänkte jag på vad min "perfekta" pojkvän skulle vara.


Jag vill ha en pojkvän som har humor och som kan få mig att skratta och bli glad, för jag själv är en person som älskar att ha roligt och vara glad! Så det är viktigt för mig, att ha roligt tillsammans. Jag vill också ha en pojkvän som gillar att festa, för det är något som jag verkligen gillar! Han ska inte vara en kontrollfreak som vill bestämma över mig och att jag inte får umgås med vissa personer, jag vill fortfarande kunna leva mitt liv samtidigt som jag är lycklig, kär och har en underbar pojkvän. Det är jätte viktigt att man inte glömmer bort sina vänner pga en kille för sånt har jag varit med om och jag hatar det så vill själv inte vara sån! Han ska inte heller vara för svartsjuk, jag vill kunna umgås med mina killkompisar utan att han ska bli arg och tro att jag kommer vara otrogen, för man kan faktiskt ha killkompisar utan att göra något med dom. Han ska även vara snäll, gullig på sättet och vara sig själv. Man ska inte låtsas vara någon man inte är, då blir ju allting fejk.
En liten bonus som jag tycker är gulligt, ar att han ska kunna överraska mig, helt plötsligt komma hem till mig om vi t.ex bråkat eller bara helt random komma hem till mig och bara mysa, göra oväntade roliga och gulliga saker. Jag gillar överraskningar! Ett annat måste är att han ska våga vara med mig bland sina vänner, våga visa att vi är tillsammans bland folk och inte försöka dölja mig. Då skulle jag själv må riktigt dåligt och känna att jag inte duger. Otrogna killar är något som jag hatar, otrohet är det värsta man kan göra i ett förhållande. Så han måste vara trogen och en ärlig person. Har själv varit med om otrohet och det sårar mig så himla mycket, så vill inte vara med om sånt igen! Han ska även kunna prata med mig om allmänna saker, men inte sina ex! Viktigt också att han ska våga prata om sina känslor om något är fel!

När det gäller utseénde så är jag inte speciellt inriktad på en viss typ av killar, men självklart ska dom se bra ut för det är ju det man faller för. "Det är utsidan som ger insidan en chans" brukar man ju säga. Om jag ska vara ärlig så är det viktigaste ,om man tänker kroppsdelar, att rumpan är riktigt snygg! Hahah, min kille ska ha en snygg rumpa. Och ingen ölkagge, det är inte så speciellt vackert! Sen är även brunhåriga killar ett plus!

En annan grej som är ett plus för mig är att han ska vara äldre. Det var nog allt tror jag :P


Detta låter väldigt krävande och det tycker jag också. Men det här är ju liksom "dröm" killen om man tänker så, det är nog VÄLDIGT svårt att hitta en sån här kille. Så detta är lite av min "dröm" kille som jag förhoppningsvis någon gång kommer att hitta :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0