onsdag och kina med Nastasia

vaknade vid 1 då min syrra kom in och frågade mig och hårtork och grejer, men vad ska man göra :P Är just nu ensam hemma och ska lägga mig och kolla på film och äta lite chips. Sen äre dags att duscha och fixa mig lite för ska äta på Kinarestaurangen idag med Nastasia :)
Här kommer bilder på det jag shoppade i måndags :)




Mörkblå och vita jeans 299:-/st Manhattan



Vita string + vit matchande BH, 178:- HM

Svarta Hotpants + Svart matchande BH, 198:- HM 

Bikiniöverdel, 64,50:- HM




Britney Spears Midnight Fantasy, 319:- KICKS

Bronzing Powder, 59,50:- HM

Eyeshadow 39,50:- HM

Nivea Volume Nanodefinition Mascara 125:- KICKS



Svart väska, 249:- Manhattan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0