torsdag'

tjaaah :D sitter nu i skolan och har samhälle, suck -.- hoppas på att vi inte har natur och friluftsliv lektionen för då slutar vi tidigare :) igår fick vi vårat nya schema och kommer nu sluta halv 5 två dagar i veckan !! tisdagar och torsdagar.... men men det finns inte mkt man kan göra åt saken. Sen så kommer Moa kanske sova hos mig varje tisdag åxå för vi börjar 8 på onsdagar och hennes bussar/tåg är sajkade för hon bor så långt borta :P det kommer bli najs :D har fått internet hemma nu också men orkade inte skriva ngt igår :P
ikväll så ska jag hem till pappa och sen så ska jag träffa Jonna hoppas jag :)
snart helg åxå :D i morrn så ska jag till moa så ska vi väll försöka hitta ngn fest men vet inte än vad som händer. Vi kanske drar till viksjö om det finns ngt roligt där :P Och sen troligen så ska jag träffa jonna på lördagen men vet inte vad vi ska göra :P hittar väll på ngt roligt som vanligt :D

men nu ska jag leta information om typ riksdagen och sånt... boring.
vi hörs ikväll.

P.O.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0