sola ;)

tjuuu, vakna i morse vid halv 12 av att main väckte mig och vi var tvungen att börja städa å grejer :P efter vi städat drog vi hem till malin och sen gick vi ner till frisören med hennes brorsa för han skulle klipp sig. Jag ocg malin tyckte det blev snyggt men det var tydligen för kort och för "fjortis" frilla enligt jonas :P sen drog vi till jakan och mötte ronja och sedan drog vi till komethallen å sola :) det var sjut skönt och varmt, och jag såg redan att jag blivit brunare :P fast malin blev ju brunast av alla xD hon var sjukt brun i ansiktet :P nu är jag hemma och har precis ätit lite pannkakor till lunch. Men men ikväll så ska jag mysa med mamsen och kolla på film och tjocka mig :O kommer ju fan bli tjock snart så mkt jag ätit under lovet xD men nu ska jag ta och dricka lite oboy för har inte druckit det sen i lördags morgon :O PANIK !
                                                                           
Peace out'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0