rubrik

god morgon, sitter just nu och bärnner ner filmer å sånt för mitt utrymme är typ slut... not najs. Vaknade av att Moa väckte mig vid halv 11 för skulle kolla bussar och sånt för skulle möta Moa och Sanna i vh vid 2 men nu blev det ändrat så ska möta dom typ 4 så är inte så stressad längre :P ikväll ska vi kolla på lite film och sen om det blir tråkigt så kanske vi drar på fest men vi får ta det som det kommer :) hoppas på en myskväll iaf. Skulle ha haft myskväll jag, moa, ocken och linus hemma hos moa men så blev det inte (som tur var :P hehe)så det blir jag, sanna, ocken, moa och sen kanske sannas kille som gör ngt roligt xD

Filmen "i taket lyser stjärnorna" som vi såg igår var faktiskt bra men fick dampattack på några snorungar som satt framför oss och typ garva hela tiden så sparka till deras stol så sjukt hårt och moa börja såklart as garva, men va fan orka att dom ska störa hela tiden. Efter det så sa killen till sin kompis att va tyst så det var lyckat :P
är ensam hemma just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra, ska åka om typ 2timmar.
Vet inte heller vad jag ska ha på mig ikväll, svårt val. 

                                                              
                                                                                     // Nathalie Holmberg

Kommentarer
Postat av: Friiday

söt du är natti!

2009-02-02 @ 16:39:40
URL: http://fridamaica.blogg.se/
Postat av: nathalie

hehe takc frida, du är också jätte söt :D <3

2009-02-02 @ 21:50:43
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0