onsdag

har glömt bort att skriva bloggen lite nu, har varit så mycket annat å tänka på xD men men nu skriver jag i alla fall och ska försöka skriva i morrn med :)
idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan och hade min bokpresentation och det gick väll helt okej, kunde ha gått lite bättre men men. Sen hade vi natur och friliftsliv och vi ska tydligen den 10e åka skridskor och rädda varandra ur en isvak :O jag kommer dö men kom ihåg mig som en underbar och snäll tjej :D haha jag har bevis på det, ocken sa det till mig idag faktist att jag är rolig och snäll :) dom senaste månaderna har varit dom bästa i mitt liv, jag kan inte komma på en enda gång jag har varit arg eller ledsen på riktigt, känns riktigt bra ! Bra start på nya året altså :P
efter skolan så drog jag hem och dushade å lite sådär och sen drog jag och mötta ocken och sen träffa jag Cissi baby :D och jag blev så chockad, när jag skulle av vid centrum så är det en tjeje som såg precis ut som cissi som gick på bussen så jag trodde vi skulle åka någonstans men sen ser jag att cissi sitter därutanför vid hållplatsen xD det låter kanske inte så speciellt men jag var helt hundra på att den andra tjejen var cissi xD
har typ precis kommit hem nu och ska försöka sova lite så jag får sömn inför i morgon, slutar halv 5 -.- not nice !
men men sov gott och vi hörs i morrn, jag lovar :D !

                                                                     
                                                                                 Nathalie Holmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0