ny vecka igen då

moa sov hos mig inatt å det var trevligt :P först igår så drog vi till träffen å träffa några men det var segt så drog hem vid halv 9 och när vi kom hem så gjorde vi mackor och oboy och sen så kollade vi på skräckfilmen timber falls men moa somnade ty pefter 20 min :P Sen  natten till i måndags var sjuuuk ! Jag gick och la mig vid 11 men kunde inte sova så vid 1 gick jag upp å flumma sen så snacka jag lite med moa och lade mig i sängen och kollade på film för att försöka bli trött men det gick inte. Så kunde verkligen inte sova men när klockan var typ halv 5 så somnade jag men skulle upp sen igen klockan 7, men det knäppa var att jag inte alls var trött igår xD aja, nu sitter jag i skolan å väntar på spanska...har ingen idrott idag så behöver inte sluta halv 5 :D:D:D ! juste,,, sen igår så solade jag, moa och jenny å guuuddd vad jag har bränt mig -.- inte kul, jag är jätte röd i ansiktet och har bränt mig. Inte kul, ska typ rå dissa solarium i några månader nu.

Ikväll så ska jag nog bara vara hemma, kolla igenom lite spanksa grejer och kanske börja läsa svenska boken som ska vara klar om 2 veckor. Har slutat röka nu också :) är så hima stolt, har inte rökt något sen i fredags ;) men dom 2 första dagarna var jobbiga, var typ sur, grinig och åt hela tiden sötsaker :P men nu är det mycket bättre och känner typ inget sug längre. Mitt nyårslöfte är avklarat hitills :)

Orkar inte skriva mer nu men vi kanske hörs sen !
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0