måste sova..

hejsan :) har precos kollat klart på ett super bra gossip girl avsnitt och ätit mackor med oboy, mums :)
idag så har jag varit i skolan som vanligt och hade första riktiga drama lektionen :D skit kul faktiskt ! vi fick göra en massa lekar och sånt :P
efter skolan så var jag med moa, vi käka på donken och sen drog vi till träffen för skulle ha fått min bh jag fått av cissi men glömde det xD hehe, sen drog vi till idrottshallen och kollade på ockens träning men blev inte kvar där så länge för skulle hem vid halv 10.

Så nu är jag färdig duschad och ligger och myser i sängen med mig själv :)
funderar på vad jag ska göra i morrn, har många saker jag kan göra men kommer nog välja att fira sanna i morrn :) <3

måste verkligen sova nu för ska upp 7 i morrn bitti -.-


 snöade idag på väg till skolan, och vi älskar ju snön.... :P                 jag är ju då inte så jätte vacker men men :P

                                                          
                                                                       
mothers, lock in your sons !


haha moa kommer typ döööda mig när hon ser bilden men whatever :) jag älskar dej ändå slyna ;)
chill out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0