lördag!

tja, jag har typ kommit hem nyss (tyvär) för pappa ville att jag skulle vara hemma tidigt ikväll... men men kvällen har varit najs.
Först så efter att jag ätit i kista med pappa och syrran, sjukt gott, så drog jag hem till danne och träffa yassen. Men när jag kom dit så var det typ helt mörkt i hela huset och hittade ingen men sen hitta jag yassen och jocke sovande där uppe xD hahah vi drog först ner till centrum så åt yassen på kina restaurangen å sen drog vi hem till yassen.
Först så var planerna att vi skulle hem till danne men sen så blev vi erbjudna på fest i jakan så det kan man inte tacka nej till.
Vi drog dit med natta och nastasia. Det var kul att träffa gamla jakan gänget killarna, var så sjukt länge sen man träffa dom. Först så var det lite segt men sen kom det fler folk så det blev as kul tillslut tills jag var tvungen att dra hem.
Nu sitter jag och pluggar lite Australien uppgift och ska ladda ner gossip girl så jag kan sova till det :)
hoppas ni haft en bra helg och vi hörs nog i morrn :)

chill out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0