helgen

Fredag
Hade ingen skola idag men vi var tvugna att åka dit ändå för att vi skulle lämna pengar till kungsberget som vi ska till med alla 1:or den 4:e : Dsen åkte vi hem till moa och sov/kollade på film för var sjukt trötta xD sen vakna vi vid 4 och åt pizza och började fixa oss :) sen vi halv 7 så började vi gå till bussen, vi skulle ha dragit på fest i väsby med emelie och några men vi åkte till hallonbergen, bergshem istället med dom :P det var ganska segt där så efter kanske 1 timme drog jag, moa och niklas till bussen och åkte hem till danne istället. Mötte dannes två kompisar igen i jakan och även ocken, cissi, karin och camilla. När vi kom hem till danne så var det lite segt men sen kom det några andra så det var as kul xD haha jag och moa ramla över en fotölj för hon drog i mig xD hahahah
men det var typ det vi gjorde i fredags :P

  
       Moa på bussen                                    jag och moa på tåget :)               yassen and me på fest i hallonbergen

lördag
jag, moa, ocken och camilla drog till donken och åt frukost typ xD sjukt gott !! efter det drog vi tillbaka till jakan ich jag och moa shoppade lite, ett par jeans och solpuder fick jag med mig hem :) sen drog jag, moa och milla hem till mig och jag tog camillas twilight-oskuld :D hahahah, hon tyckte den var bra, vem tycker inte det liksom ? sen käkade vi och vid 8 sp kom ocken hem till mig och vi kollade på the messenger, kom på att jag sett den men ändå xD det var typ det vi gjorde i lördags, låg hemma och tjocka oss lite med popcorn och päron cider ;D'

söndag
moa och ocken åkte hem för typ 1 timme sen och nu ska jag snart till kista med mamma och syrran å käka och se opå bio :D vi ska se bride war (bröllopsduellen) :D hoppas jag får äta min göda lövbit med pommes och bearneisås ! godaste maten ever <3
men nu måste vi typ till bussen men vi hörs ikväll <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0