helg med malin :)

hejsan :) är typ förkyld eller ngt -.- har varit det sen i torsdags men det börjar bli bättre nu :D i helgen så har jag varit med malin baby :) först i fredags var vi på bio i kista och kollade på the spirit, trodde den skulle vara bra men det var den inte. så varnar kolla inte på den för den var verkligen inte bra. sen så drog vi hem till malin och hämta grejer sen så drog vi hem till mig och kollade på twilight och åt chips och dip :D as gottt !! malin sov hos mig :)

sen så igår var vi hos malins mormor och morfar å drack lite vin  och jag sov hos henne.vi hade det trevligt med ronja, sen drog hon hem och då kom sanna och höll oss sällskap. och nu idag så äre samma sak :) ska sova hos malin igen och vi sitter å dricker vin, jätte mysigt faktiskt. Sitter och chillar å lyssnar på musik. Sen får vi se om ngn kommer hit och är lite sociala med oss :) har inte kunnat ladda upp bilder från nyår än heller för vi har inget internet hemma och det första man tänker på är ju precis inte att ta med en data kabel till kompisar :P men bilder kommer snaaart hoppas jag :D !
peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0