fredag :D

tjaa :D varit i skolan idag och har bara en lektion som vanligt :) sjukt naais :D jag och moa flummade runt som vanligt, för vi hade tråkigt så vi tog bilder å grejer,  fast fick ändå en del gjort :) vi ska göra typ teater grej om norden på 15-1600 talet om gustav vasa :P hahah får se hur det går sen :P 

 
                       me love U <3                                                                      hahhah, i skolan och har tråkigt xD
 
                               what up thoe ?                                                                               hahah mongobarn !
                                    

just nu göra jag jag inte så mkt :P kollar lite bilder, lyssnar musik å äter glass :D ska nog lägga mig och kolla på bolt elelr revolutionary day som jag ladda ner igår (a)
ikväll så blire bio med moa och sanna, vi ska se "i taket lyser stjärnorna" den verkar sjukt bra så hoppas den e det :P vi skulle ha gått i stan men det går inte att reservera biljetter så man måste köpa dom så vi fick ta bio i v'llingby :P
Sen om jag hinner (hoppas) så ska jag möta sanna och cissi för sanna fyller år på söndag så vi ska fira sanna lite :) så kvällen kommer nog bli mys :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0