21:34

har preciskommit ut ur duschen och börjar bli riktigt trött. Funderar på att ta lite glass och kolla på mina nya gossip girl avsnitt (a) har inte sett det på hur länge som helst så börjar få panik. Sen kanske jag måste ta en macka och oboy för är ganska hungrig xD
Jag har alltid velat åka till Australien och nu när jag jobbar om det så inser jag hur häftigt det landet är egentligen. Det har typ allt jag vill pröva att göra/se, något som jag har som en dröm är att pröva på surfing. Det verkar så himla coolt och jag älskar vågor, låter kanske nördigt men vågor är skit roliga (a). Hoppas att någon gång få åka dit, men tack vare min linje så kanske jag kan göra det någon gång i framtiden. Vill även någon gång åka till Florida! :)
jaja nog om resor å sånt :P
ska lägga mig och kolla gossip girl nu, men ha det bra och sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0