torsdag, och snart helg :)

helluuu :D har nyss kommit hem typ och ätit middag, mums :) sitter just nu och väntar på att få skjuts hem til cissi baaabie, vet inte riktigt vad vi ska göra. Blir väll förbi träffen en snabbis om jag känner cissi rätt.... :P men kommer nog dra hem tidigt för är så himla trött fortfarande sen igår, har inte hunnit att sova ut än.
Men eftersom vi är lediga i morrn så ska jag sova sova och återigen sova (man kan ju säga att min helg börjar idag) :P men när jag kommer så ska jag se på film och tjocka mig lite kanske :) sen på kvällen kommer Moa hem till mig så ska vi fixa vårat historia arbete sen så drar vi väll någon stans, kanske på fest eller chilla bara med några trevliga människor :)

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0