torsdag 090226

hejsan :) dagen har varit jätte bra och varit pigg.
Skulle dragit till jakan idag vid 2 tiden med syrran för att köpa foundation men det blev inte av så stannade hemma och åkte ner med pappa sen istället vid halv 7. Efter det drog jag hem till Cissi och va där en stund och sen gick vi ner till träffen. som vanligt inte så jätte roligt. Så var bara där en timme sen drog jag hem till linn och tjillade lite med trevligt folk som emelie, råttan, axx, jl och ngn joni :P
Kom tyvärr nyss hem för pappa ville ha mig hemma tidigt, *suck*. När det äntligen är något roligt på gång på hela veckan så ska jag hem så sjukt tidigt, ganska irreterande. Men i morrn blire nog bättre :) förhoppningsvis blire lokalfest och hoppas verkligen på att Moa får följa med, mycket roligare då :) sen lördag vet jag inte vad som händer, men det löser sig :)
Ha en bra kväll och vi hörs i morrn <3

                                                                         
                                                                                                       Nathalie


Kommentarer
Postat av: Moa'

ALLTSÅ SLUTA! Jag tar livet av mig som måste sitta hemma :/ BUHUUU :'(

2009-02-27 @ 15:12:37
URL: http://metrobloggen.se/moaa
Postat av: Adriana

jag va i jakan då ju :O

<3<3<3<3

Älskarj <3

2009-03-01 @ 22:39:33
URL: http://persianproud.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men ååååå, asso nästa gång du är i jakan så får du höra av dej gumman ! saknar dej älskling <3

2009-03-02 @ 18:38:00
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0