söndag den 1a februari

orkar inte skriva så mycket idag men laddar upp bilder från igår iaf :P
har precis ätit mackor och tittat på bolt :D sjukt bra film och rolig xD ni måste se den :)
ny vecka i morrn igen då, men det kommer bli najs, på onsdag så äre kunsberget och åka skidor med moa :D vi kommer äga sönder... haha kanske moa men inte jag xD hörde att viksjöskolan skulle dit samma dag så kanske får träffa några sötisar :) funderar på att gå och lägga mig nu för ska upp 7 typ och är vääääldigt trött -.-
Alona ska åxå fixa min blogg så den blir lite finare, fattar inte hur man gör xD det kommer säkert bli jätte fint för Alonas blogg är skitfin :)

  
              Nathalie, Sanna & Moa :) <3                                                              Jag och Sanna :) 

GOD NIGHT, SLEEP TIGHT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0