skolan

sitter just nu i skolan och tråkar, väntar på turism lektionen som jag inte ens vet om jag har så vill veta så snabbt som möjligt för vill åka hem :P
dagen har varit seg och jag är ganska trött, fast jag var pigg i morse. Matten var dö tråkig men spanska var faktiskt helt okej idag, ovanligt faktiskt. Moa försovde sig i morse åxå och vi skulle mötas på terminalen men nej nej, tydligen inte. Så jag hoppade av i Älvsjö och mötte Hanna istället och åkte med henne till skolan.
Nu är det så att jag är trött på att vara singel, behöver kärlek. Vill ha någon som älskar mig och bryr sig. Vet inte varför men har plötsligt fått någon slags kärleks noja. Visst finns det en heting i skolan som me like, men men... orkar inte drömma längre, vill uppleva det på riktigt.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0