skolan, väntar på bussen

sitter just nu i skolan och har precis gått från min dramalektion, ska vilken minut som helst gå till bussen men vill inte stå ute och frysa för länge :P det har snöat typ hela dagen, ush. Vill inte ha mer snö, hoppas det inte är snö hemma xD
ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske drar ut en stund men får se om jag orkar xD var typ hur trött som helst i morse när jag vakna och har träningsvärk i armar och ben, men som värst är i armarna -.- 

är lediga i morrn för Anette är sjuk så Moa kommer hem till mig i morrn kväll så ska vi läsa lite om norden som vi ska göra på historian och sen så ska vi nog träffa ocken om jag inte gissar helt fel xD det lär nog bli så, haha men börjar tröttna lite på att vara ensam med moa och ocken, dom är så osociala och bara e med varandra känns det som, men men det blir ändring på det hoppas jag :) 
men ska tjila till bussen nu men vi hörs när jag kommer hem !

P.O.K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0