sjuk "/

vaknade i morse av att jag hade jätte ont i halsen -.- inte så jätte kul, antingen beror det på isvakningsgrejen igår eller så har mamma smittat mig, men är lite bättre nu än i morse. Så ska till skolan i morrn iaf :)
det jag har gjort idag är att kolla one tree hill, ända sedan typ 12 i morse så har jag terrat one tree hill. Sjukt bra!
börjar faktiskt bli riktigt trött och ska upp 7 i morrn så ska nog lägga mig och sova, funderar på om jag ska sätta på ett till avsnitt och somna till för det blev väldigt spännande i sista, hahahaha xD nog om oth :P

orkade inte skriva något igår för var helt slut efter isvaksgrejen och långfärdsskridskor. Och fick ett litet utbrott på moa igår när hon var hos ocken mycket längre an vad hon hade sagt, och jag orkade inte precis vara uppe å vänta men det löste sig tillslut :)
isvaksgrejen  i går gick bra, men gud vad kallt det var! kände inte mina ben eller någonting efteråt men kände mig lite stolt efteråt, hehe :P sen långfärdsskridskor var helt okej, men hade för stora skridskor så kunde inte åka och så ramlade jag. Så det blev bara 1varv för mig istället för 3varv runt sjön xD


                                                                                

                                                                                        ska sova nu :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0