one tree hill :)

sitter just nu vid datan och gör ingenting, har typ precis käkat och lekt lite med småsyrrorna för mamma ville sova en stund xD har nu bestämt mig för att verkligen följa serien one tree hill så har börjat ladda ner det ända från säsong 1, började kolla redan igår och det verkar faktiskt väldigt bra! ;D
i morgon blire isvaksräddning -.- och skridskor. Ser inte fram emot isvaksräddningen, kallt och kallt :P ush, vill verkligen inte hoppa i det freazing vattnet, men ska bli skönt att basta efteråt :) sen efter det så möter moa mig på terminalen så ska vi dra hem till mig, hon ska sova hos mig och vi ska bara vara hemma och mysa tror jag :) 

har blivit så himla seg på sistone och orkar typ inte dra ut längre på vardagarna, jag vill bara vara hemma och kolla film och tv :P hahah, förstår inte. Det är värsta färändringen för mig, förut var jag aldrig hemma, var bara hemma och åt å sov sen annars var jag alltid med kompisar, haha :P men det är skönt att vara hemma också. 

sen i helgen så blire värmland till släkten, tror nog att jag överlever :) faster fyller 40 på lördagen så vi kommer vara där hela helgen. ´Kommer nog skriva lite blogg när jag är där, om jag orkar :P
ska lägga mig och kolla på one tree hill nu, hörs i morrn :) <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0