myslördag

sitter hemma och käkar chips med dip med ocken och moa och kollar på melodifestivalen, hahaha nej vi har inget liv xD Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem vid typ 3 idag å då städade jag lite å lagade mat åt mig och mamsen. E ensam hemma men vet inte när mamma kommer hem, men det lär ju märkas. Funderar på om jag ska ta en dusch och kanske ta på mig lite myskläder... hmm.

gårdagen var faktiskt skit kul :) det började med att jag och moa var hemma hos mig och fixade oss å sen började vi åka mot Berglund för skulle på fest. Ocken och anton mötte oss på vägen, när vi kom dit så spelade några lite gh, det var mest chillkrök än fest men det var ändå roligt. Sen vid typ 1 så drog jag, moa, ocken och pingu hem till pingu å vi bestämde att sova där, men så blev det inte. Ocken ville dra så då drog moa åxå, så jag blev ensam där xD hahah.
lite bilder från igår kommer nu :)


     

ska vara lite social med moa och ocken nu :)
C ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0