måndag

Sitter just nu i sängen med bakis moa, så blire när man festar i 3dagar xD helgen har varit sjukt rolig och massa party :D
igår var jag bara hemma och tog det lugnt, vart en ganska vild lördag så behövde verkligen det. Kollade på one tree hill, åt glass å massa andra gosaker :D msy pys,

men vad händer ikväll egentligen? vill hitta på något roligt men det verkar inte som om det finns något att göra?
Men än så länge så ska jag och moa till jonna sen när vi käkat och sånt och sen får vi se vad som händer :)
 

   
               love you my biaatch ;) <3                               min goda vanilj milkshake syrran gjorde :)

P.S  får pengar också om 2 dagar :D jippi ! längtar verkligen, för har en massa saker jag måste köpa :P
later :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0