lov !

hejsan :) sitter just nu och lyssnar musik å svarar frågor om vänner på facebook, måste få ihop 117 för att kolla en fråga om mig xD haha, Moa är här också med mig och ikväll ska vi bada bubbelpool å kolla one tree hill :D mys!
gissa vem som har fått lov nu, jo nathalie :D så Moa ska sova hos mig ikväll och sen i helgen så ska jag sova hos Mois å på lördagen blire party :D bra start på lovet iaf :) men resten av lovet vet jag inte vad jag ska göra, lär väl bli en hel del med Moa men även mina viksjö tjejuuur :D
skolan idag var helt okej, började som vanligt kvart över 10 och slutade halv 5, men hade drama så det var helt okej ändå ;)
orkade inte skriva något igår för var jätte trött, men kollade på greys anatomy och tidigare på kvällen mötte jag cissi, jonna och sanna :)
orkar inte skriva mer,
ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0