lördag och party :)

Har precis vaknat och gör inte så jätte mycket, Moa ligger och snackar med ocken i tele och jag sitter här :P ska snart äta frukost och fixa till mig lite tror jag :)
igår kväll var faktiskt riktigt roligt :) det började med att fredrik kom och hämtade mig och moa och sen Bella och vi drog hem till fredrik. Vi satt där och kollade på film och helt plötsligt kommer fredrik in med typ 5spritflaskor så vi bara what ?!
Sen vid typ 1 så får vi inte stanna längre hos fredrik så vi drar till en annan fredrik som kallas räkan och dom var 20+ men jag och moa hade skit kul iaf :)
 
                      moa, bella och nathalie                                                            eehh mår du bra Moa :O ? xD

ikväll äre party hos lollo och niklus och hans kompisar kommer också och sen kommer det en massa andra som Moa känner. Kommer säkert bli as kul och det verkar som om det är en stoor fest iaf så det kanske blir roligt :) hoppas på en awsome kväll iaf :D 
se ya

Kommentarer
Postat av: anonym

WAAAAAAAAAAAALLLA

2009-02-22 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0