kungsberget med moa :D !

tjoooo :) vakna typ kvart i fem i morse, jag och moa var typ döööö trötta och moa somna typ itne fören halv 2 xD hahah sopa :P vid halv sex så börja vi åka mot skolan å satte oss typ i bussen. Under bussresan dit och hem så sov jag och moa mesta tiden och filmerna som visades sög och vi såg ingenting :O men det var mys :)
när vi började åka, i första backen så självklart så ska jag åka in i moa för hon var i vägen xD så tekniskt sett så ramlade jag bara 2gånger om man inte räknar med det xD träffade även mina viksjöskolan sötisar :) <3 men det var sjukt kul faktiskt i kungsberget och moa tvinga ner mig i en svart backe och det slutade med att jag åkte baklänges, hahah :P men ramlade inte i den så är stolt :D !
sen vid halv 4 så vare dags att åka hem men några var sena så åkte inte därifrån fören typ 4 -.- suck, så vi kom tillbaka till skolan sist :P
sen blev det donken till middag med moa, och ska sova hos henne inatt igen för orkade inte åka hem efter ööööset idag xD

    
                                - bussen                                                                så här sov vi typ hela bussresan xD
  
                                 moa :)  <333                                  träffa några söta viksjöbarn :) lollo och ellen <3 
  
                   ush, väntar på maaat :D !                                                                        we love to skiii :)
 
                             colingen Moa ;)                                                                                    yeah ;)
 
                                                 bara för att vi är sötast och väntar på bussen på väg hem :D !

nu ska vi kolla på transformers typ som moa vill att jag ska se, hoppas den är bra men gillar inte så mycket robot filmer :P men överlever nog :)
skolan sen i morrn igen, bläää :P men snart helg :D !
men ska kolla på film nu å sånt, men vi hörs i morrn och ha de gött ;)
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0