hemma igen :)

har nyss kommit hem och är ganska trött, sov på tåget å grejer på vägen hem. Så ska troligen gå och lägga mig så fort jag ätit lite tror jag :P

idag i skolan var jag så himla flum, när jag och moa hade matte så satt vi i ett eget rum och jag hade musik och typ porrdansade hela tiden och var helt psykad typ xD och moa satt och snacka med ocken hela lektionen typ och moa bara garva åt mig... inte coolt moa xD haha och moa hann inte medalla uppgifter vi skulle göra idag på matten men det hann duktiga jag för jag är så snabb :D !
sen så hade vi bara språk och sen självständigt arbete på turism lektionen eftersom Anette inte var i skolan idag.
när jag komer hem från skolan så åt jag typ middag och sen åkte jag, pappa och syrran till veddesta och skulle kolla på skidkläder och hittade något som är helt okej, jag och moa kommer ändå vara hetast i backen :D (a)

var på träffen en stund ikväll med jonnaaa bäbiiie och där träffade vi yassen å några :P sen redan vid kvart i 9 drog jag hem för orkade inte vara kvar på träffen och var trött. Så här sitter jag nu och har inget och göra, jag vill fixa lite nya låtar till mobilen men kan inte komma på vad vissa låtar heter och det är ganska irreterande -.-
det är typ med jag gjort idag, ganska segt om jag får säga det men man kan ju inte ha fullt upp hela tiden :P

men i morrn så ska jag som sagt sova hos moa för det är kungsbergetr som gäller på onsdag ;) ! 

                                                      
                                                                         you wanna mess whith me,?!
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0