hemma igen :)

kom hem för ca 2 timmar sen och har precis tagit en skööön dusch och ska nu äta pannkakor och kolla på one tree hill :) är sliten idag så kommer inte orka gå hemifrån idag.
skönaste helgen på länge altså :) först i fredags så chillade jag och moa med Bella, fredrik, hugo och jamie och sen igår vare party ! Jag trodde inte festen skulle bli sä jätte rolig men jag hade så sjukt jävla kul och dansade så mycket så jag fick ont i fötterna, hon som hade festen tog en massa bilder grån igår men jag känner ju inte henne men bilderna kanske dyker upp på facebook eller något :P men det var väldigt mycket folk, skön musik och mycket dans och chill. En toppen kväll :)
sen på vägen hem idag så ville tabbe dra hem redan vid 9 på morgonen så hade inget val än att gå upp, först så släppte vi av Sanna i vh och sen drog jag, rille, niklas och tabbe vidare mot donken och hem :D att äta donken har typ aldrig varit godare, och colan var ju awsome. Så nu ska jag kolla om jag hittar cola eller oboy för behöver mina energidrycker :P


                          moas gudson :)

vi hörs kanske senare, peace

Kommentarer
Postat av: Moa'

MIN BEBIS! :D <33 Party ikv också Nathalie, följa med? xD

2009-02-22 @ 15:55:25
URL: http://metrobloggen.se/moaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0