hejdå småätande

nu är det slut på allt småätande på vardagarna, brukar bli ganska ofta att man äter lite godis eller chips... men inte längre. Eller idag så kommer jag äta upp min chokladkaka men inget mer efter det. Då blire bara gott på helgen. Så hoppas på det. Vill även börja på cheerleadingen igen ! Det är ju så himla roligt och saknar Nikita också <33 Hoppas verkligen på att få börja träna med er igen :)
Sen i morgon så blire lite sanna-time :D har inte vart med henne på evigheter(förutom en stund idag) så ska bli kul att träffa henne och prata om gamla minnen och snacka skit :) Grey's Anatomy har även premiär i morrn :D gud vad jag har längtat, nu har jag något att se fram emot i morrnkväll. Grey's Anatomy med mamsen och mackor :)



Men ska lägga mig i sängen nu och kolla lite film med mackor och oboy, god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0