fredag !

fredag :D yeeey ! sitter just nu och väntar på mat och moa kommer till mig om typ en halvtimme, får se om jag orkar åka och möta henne i barkarby :P hehe. Ikväll så blire troligen fest i viksjö om allt går som planerat, hoppas på en rolig kväll i viksjö så får väll se hur det går :)
idag har jag inte gjort så mycket, har bara varit hemma å slappat. Somna vid 11 igår kväll och vakna klockan 1, så är ganska utvilad och pigg. Känns bra eftersom det blir utekväll idag. Har även tagit hand om mina bebisar idag och vi kollade mest på björn bröder, hahah.
Men ska äta nu ! Se ya <3

                                                            
                                                                                Nathalie Holmberg'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0