fredag den 13:e

otursdag för vissa och turdag för andra, men för mig så var början av dagen inte så lyckad. för det första så är jag jättte förkyld, för det andra så skämde jag ut mig för klassen när jag skulle skratta för kunde itne pga förkylningen och för det tredje så ramlade jag i en blöt och kall trappa på vägen till tåget när jag skulle hem, snacka om pinigt.
åkte hem till pappa efter skolan och hämtade mina kläder, duschade och kollade klart på säsong 1 av one tree hill, sen åkte jag hem till mamma å åt och fixade mig. Sen vare dags att åka iväg och träffa tjejerna cissi, jonna, yassen och karin :) cissis mamma hade hyrt lokal till oss tjejer så vi var där och spela pingis och drack lite :P
moa kom senare på kvällen vid typ 11 och då var det lite segt men försökte liva upp stämningen lite men det gick ju jätte bra.... sen kom även jocke, danne, robin och kevin dit å vi hade ganska trevligt, eller trevligt och trevligt kanske man inte kan säga men helt okej.
Åkte hem vid halv 1 från viksjö och jag och moa kom hem för kanske 30min sen, ska kolla på one tree hill nu och sova.
Har ni haft en bra fredag den 13:e?
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0