alla <3 dag

hej på er och glad eller grattis på alla hjärtans dag, vet inte riktigt om man säger glad eller grattis :P men ni förstår vad jag menar :) Sitter just nu och inte gör så mycket faktiskt, ska snart ta en varm och skön dusch och sen blire väll lite one tree hill maybe :P ?
                                               
                                             en lagon nykter cissi igår ? hih var bara tvungen <3

Moa har sovit hos mig inatt och såklart så kollade vi på one tree hill när vi vaknade och nu har vi precis sjungit lite singstar, faktiskt ganska kul men eftersom vi båda är förkylda så var båda våra röster lika vackra xD
idag vet jag inte vad som händer, Moa ska troligen iväg en stund och jag ska göra vad? Lär väll bli att vara hemma med mamsen å tröst äta lite, om någon vill komma så äre bara att höra av er för har nada planer. Men senare på kvällen så förhoppningsvis kommer Moa tillbaka hit eller så träffar jag jonna efter att hon myst klart med philip :P men det beror på om jag orkar eller har annat för mig.
Men alla hjärtans dag handlar inte bara om pojkvän-flickvän dag utan bara att man är med någon man gillar, så då passar även en kompis eller vad som helst bra, som t.ex kexchoklad eller mjölkchocklad för mig :P hehe 


                                                        
                                                                                              ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0