15 februari

är hemma hos pappa nu och gör i princip ingenting, är fortfarande förkyld och hostar hela tiden. Kunde knappt sova inatt pga hostan -.- men hoppas på att bli frisk snart :)

alla hjärtans dag igår då, Moa drog till ocken vid 7 och jag stannade hemma och kollade på tv med mamma och åt massa godis :P Moa kom till mig sen igen vid halv 12 och då badade vi i min bubbelpool :D vi hade tända ljus, musik och girltalk, kan det bli bättre? Nej, jag tänke väll det. Sen efter badet så utmanade jag och moa min syrra och e hennes två kompisar i singstar, och självklart vann vi ju ! :D sen efter det kollade vi på the marsh, tror jag den hette. Helt okej, lite läskig ibland men förstod inte så mycket men sen i morse förklarade mamma för mig det vi inte förstod :P föresten så var mamma jätte gullig igår, jag fick en ask med gelehjärtan och marabou choklad och moa fick också choklad, näll du är mamma :) <3
ska nog lägga mig och kolla på one tree hill nu och duscha, i morrn äre skola igen då.
 

 
               mitt godis från mamsen :)                                                                     bubbelpool :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0