090217

one tree hill, chips, dip, cola, skrattattacker, flum och Moa, kan det bli en bättre måndags kväll? Så såg min kväll ut igår, och hade faktiskt as kul :) när vi började bli trötta så fick vi någon typ av skrattattack som jag inte förstod vad vi skratta åt men när moa slog i huvudet och vi började filma lite flum videos så blev det ju bara roligare:P hade verkligen jätte kul igår Moa :) hihi.´

Idag då, vad har hänt idag? Inte mkt faktiskt, kom nyss hem och ska snart duscha och sen kanske kolla på anda avenyn, ligger typ 100avsnitt efter :P
sen ikväll hoppas jag på att få träffa min älsklings Jonna :D har verkligen saknat dej gumman och vi hade jätte kul o fredags!
hann inte skriva något igår men var bara i skolan och sen med Moa, ingenting speciellt, bara det vanliga :)


jag saknar dej sjukt mycket Linda! Kommer du inte ihåg när det ALLTID var du och jag, vad hände med det?
<3


Kommentarer
Postat av: ANONYM kåtbock

jag diggar bilden ;) sexy mama!

2009-02-22 @ 10:26:19
Postat av: kåtbocken

sexig bild ;) riktigt katt!! walla

2009-02-22 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0