090212

hemma nu och sitter vid datan å lyssnar musik å bara tar det lugnt :) skoldagen har varit helt okej, men är ganska trött efter att ha slutat halv 5, men drama som sista lektion är ändå bra.
Blir inget värmland i helgen, ska stanna hemma istället. I morrn så ska jag vara med cissi och jonna och tror nog att Moa ska med också, vet inte vad vi ska göra men hoppas på fest. Men men, det är ju fredag den 13:e i morrn så det kanske blir en otursdag med bara tråk och kaos. Sen lördag ,alla hjärtans dag, ingen aning om vad jag ska göra. Vad ska man göra när man inte har pojkvän? Blir väll mys med en underbar tjej som Moa.
 

Pengar nästa vecka :D jippi ! har funderat ut vissa saker som jag behöver handla och fixa:
* klacka om mina skor
* Maybelline Dream Matte Mousse 120:-
*  jacka på manhattan ca 700:-
*  nya hotpans (min pappa missfärgade min favorit -.-)

sen lär det ju bli något mer för brukar komma hem med mer än vad jag planerat :P
vill hitta en fin klänning till sommaren så ska se om jag hittar någon, men dom riktigt fina kommer kanske inte ut i affärerna än, tyvär.


            
                                                                                                                          <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0