- skolan och trött

sitter just nu i skolan och har svenska, suck !! håller på att skriva en novell och jag har redan skrivit 6 sidor och kan inte sluta skriva, och det får inte vara mer än 10 sidor så får hoppas att jag klarar det. Alltid när man ska skriva egna berättelser elelr något sådant så kommer jag på hur mycket som helst så det går inte att sluta skriva. Men min novell handlar typ om en tjej som är gravid med sin bästa kompis man och dom två åker till Spanien själva, så längt har jag kommit, fast i 6 sidar på word :P

har en låång dag idag men slutar för en gång skull inte halv fem för har ingen idrott (yaaay ;D) Moa är inte i skolan idag så får åka hem till henens sen efter skolan, helt ensam :(
är så himla trött, höll typ på att sova minst 5 gånger på tåget och tågen var 20 minuter försenade, skit kul.....not ! Hara fucking sl, alltid förseningar och det är ju kul när jag åker tåg minst 2 gånger i veckan -.- any who, som moa säger, vill typ lägga mig och sova i soffan men gör det på lunchen istället xD
 
chill out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0