Talar ut om kärlek!

okej, nu är det så hära. Jag är singel och visst så vill jag ha ett förhållande med en underbar pojkvän. Vem vill inte ha det? Har varit singel ett bra tag nu och behöver någon. Känslan är ju så himla underbar, ibland tror jag faktiskt att jag är kär i kärleken och ibland inte. Aja, men nu har jag f*an imej slutat leta, nu får fan Mr Dreamy dyka om när han känner för det! Och nu lämnar jag seriöst alla förflutna killar bakom mig (speciellt en viss person som jag insett ganska länge är en idiot och behandlade mig som skit och förstår egentligen inte vad jag såg i honom, good luck i livet lilla pojken! Och behandla nästa tjej med mycket mera respekt!!) Ah af, så nu lämnar jag alla kärleks skit och killproblem och idiotkillar behind! Jag behöver inte er i mitt liv längre, så nu ska jag leva mitt liv och se vart ödet tar det! Bara jag har mina vänner så mår jag primiskinka :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0