grill och krök

kvällen har varit ,ännu en gång, riktigt trevlig! Började med att jag satt på tåget på g hem från Moa och nastasia ringer mig och undrar om jag ska med och grilla med agnes, cissi, kennet och några kompisar till honom, så varför inte liksom? Så duschar och så skit snabbt och springer sen till bussen, och när jag väl kommer till jakan så går jag på 552an och sen ser jag 553an komma (en mycket snabbare buss) så hoppar av 552an bussen och då ser jag att 553an bussen inte går fören om 20min och då åker andra bussen iväg... så sitter i jakan och tänker vad ska jag göra. Så jag börjar gå mot viksjö men som tur var så kommer Emelie och Evelina med moppen vid västerby och skjutsar mig till viksjö, tack flickor :D<33 Men iaf så åkte vi till kofsan (vattenverket) och satt där och åt skit gott kött och en jätte god ny potatissallad, grill hette den något :P så satt vi där och käka/drack lite öl sen så fortsatte kvällen hemma hos Nastasia :) Mycket trevlig kväll.








Imorrn blir det nog hem till Nastasia igen och längtar till helgen för troligtvis blir det tältning med en massa girls :D Wohooo! Men nu ska jag lägga mig och äta mackor och kolla på Twilight, var ett tag sen faktiskt :P hehe, Men puss och god natt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0