dag i stan

skolan började idag enligt schemat men slutade 12:45 så det var inge jobbigt! Så jag, Moa, Jonte och Sara besämde oss för att dra in till stan, men först gick vi snabbt till handen för att köpa min kjol som jag hängde undan igår :)
Hade jätte trevligt i stan, vi åt gott, shoppade, kollade i affärer och hade det helt enkelt kul! Och en massa bilder blev det också!


Sara och Jonte :)


Lunch Buffe i stan på Bambo City!


Yummie :D!


Jag och Moa :D


Sara och Jonte ( don't give me the angry look Jonte!)




Vi gick in på lagerhouse och fick med mig lite grejer :)


Min kjol från Gina 299:- fick följa med mig hem också :D!


Och denna snygging också från *hemligt* för 129:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0