ändrade planer

Moa kommer inte till mig i morrn för hon ska tydligen vara barnvakt åt sin brorsbarn. Men det gör inget för kom nämligen på att jag har ju pengar kvar så jag kan åka och shoppa lite i morrn, kanske någon tröja! Jag ska till Kista någon dag nästa vecka med mamma och handla lite men har ju ändå inget planerat för i morrn så varför inte? Men i sånna fall drar jag bara till jakan och kollar om jag hittar något snyggt på rean, vill ju inte slösa alla pengar och mamma kanske hjälper till att betala lite nästa vecka :P hihi.

Har även rensat min garderob nu också och blev att jag slängde en vit adidaströja(för liten), 1par gråamjukias (åxå för små) och typ 2-4tröjor. Syrran ska kolla om hon passar i något av det.
Men ska äta god paj nu! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0