trött & sliten..

hejsan :) kom hem till pappsen för ca 3 timmar sen och är sjukt trött och sliten, var ju party igår och det var sjukt najs fast det blev lite onödiga tjaffs men sånt händer ibland. Men annars var det faktiskt riktigt kul och mysigt :) Men i morse så var det ju bara att hjälpa moa att städa, blev typ 8 påsar fulla med burkar och skit....  har även ont i halsen som inte alls är bra, så ska bara vara hemma ikväll och kolla på film och äta massa godsaker. När jag gick ner till ica idag så kom jag hem med 2 chips påsar och ett glass paket, mums! ska bli en tjockis ikväll, det tycker jag låter riktigt bra.  
skolan igen på tisdag, ush, jag vill inte ! Skönt iaf med en ledig måndag då blir skolveckan kortare. Måste även prata med mamma om att jag vill börja på cheerleadingen igen, fan att allt fuckade upp sig förut. Men nu hoppas jag att jag kan stanna kvar!
Har fixat musik nu till min blogg, låtarna "love story" och "belive" är nya favoriter för mig, så ni måste lyssna på dom :)

                           Blev btw inte så mkt bilder igår som jag jan ladda upp men this was nathalies clothing ;P
                                                 
                                        
                                                 Men nu ska jag ta en varm och lååång dusch ;) later bitches :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0