söndag

tjooo ! är hemma hos papsen nu och myser med moa och ska snart lägga oss och kolla på PS i love you, hoppas den är bra men vi kommer säkert börja gråta för har pojkvän abstinens... inte coolt ! 

Igår vare då påsk och fick ett jätte stort påskägg med godis i och cash, så är rik nu :D hihihi, så blev det även grillat till maten ! Mycket mycket underbart ! Sen senare på kvällen blev det singstar och lite vin. Det var roligt och mosters nya kille micke stod och typ stripp dansade vid en trä pelare i vårat vardagsrum så det var lite konstigt... xD Sen gick jag och kollade på filmen speak men somnade, vaknade sen igen av att min syrra och hennes kompsiar dunstrade in i mitt rum -.- och sen så vaknade man ännu en gång av att elle skrek i sömnen. haha xD 
har även fått våran studsmatta nu, yey :D:D skit kul men herregud vad jobbigt det är men bra träning iaf xD 

                           hahah ??                                                                                        bebiisen :D <3333333

Men ska lägga mig och kolla på film nu med mois men hare gött ;) <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0